sobota, 26 września 2015

Urodziny

Niedawno, bo 3 dni temu, blog miał swoje czwarte urodziny. I chociaż historia Ayi i Mii została jak na razie zamknięta, to ja wciąż żyję i blog również.
Tak - z okazji urodzin blogowych, mam dla was niespodziankę. Już wkrótce, czyli 10 października, pojawi się krótki OneShot... a właściwie to można go też nazwać spin-offem. Czemu dopiero wtedy? Bo na razie mam słaby dostęp do internetu i do tego co napisałam, a wolałabym najpierw sprawdzić czy w tekście nie ma jakichś błędów. Choć i na normalnym sprzęcie mogę jakichś nie zauważyć i za to z góry przepraszam.
O czym będzie shot? W "aktualnościach" macie już jego tytuł, więc myślę, że możecie się niejako domyślić tematyki. Ale uprzedzam, że nie będzie on o Ayi ani o Mii. Niemniej jednak mam nadzieję, że jednak się wam spodoba i przedstawicie mi o nim swoją opinię.
To tyle na dziś. Dzięki za wysłuchanie mojego ględzenia oraz za to, że jeszcze tu zaglądacie!

A teraz mały bonus na pożegnanie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz